Страница 1 из 1

Yeastar S100 лимит длительности входящего звонка

СообщениеДобавлено: 12 май 2023, 12:19
Tmayzn
Здравствуйте,
У меня вопрос про возможность ограничения длительности входящих звонков на АТС Yeastar S100
У АТС есть возможность ограничения длительности исходящих звонков, но для входящих, не вижу способа. Кто сталкивался с подобной задачей, подскажите пожалуйста, как ограничить длительность входящих звонков. В настройках ничего подобного нету.
Заранее спасибо.

Re: Yeastar S100 лимит длительности входящего звонка

СообщениеДобавлено: 19 май 2023, 09:40
Ired
Странно. Вот выдержка из документации:

System Management

System General Settings
The system general settings can be applied globally to Yeastar S-Series VoIP PBX

System Preference
Configure the preferences settings that will be applied globally to the system.

Go to Settings > PBX > General > Preferences to configure the system preferences.

General Preference
Table 4. Descriptions of General Preference
Option------------------Description
Max Call Duration----Select the global maximum call duration.

Note:
The precedence of Max Call Duration(s) (Global v.s. Extension):
• For internal calls: The Max Call Duration(s) setting of the caller's extension takes precedence.
• For outbound calls: The Max Call Duration(s) setting of the caller's extension takes precedence.
• For inbound calls: The global Max Call Duration(s) setting takes precedence.